март 21, 2009

Мляко с нескафе и щипка канела



Малка чаша магия!
Самата дума кафе ми звучи екзотично,тайнствено,малко мистично-за скрити простори,за тонус,който се разлива из тялото като лека,плавна вълна ,докато ноздрите се наслаждават на неповторим по никакъв начин аромат!Трябва да създадат парфюм с основна композиция от тръпчиво-вкусен аромат на кафе.
Мммм-дам...С аромат на кафе...как съблазнително звучи:)
Напомня ми за Бразилия,с полъх на далечна и необятна Африка,а от две седмици има-няма все натам ми бягат мислите...особено по залез слънце с чаша горещо кафе в ръцете,от която се извива като серпента благоуханният дим,свила се на кушетката,с крачета към гърдите и загледана в хоризонта пред мен-как мени багрите си залеза,една от друга по-преливащи се и изпълващи небосклона.
До последният си отблясък!Какво пиршество на гледката и раздаване на тоновете!Изпивам го внимателно с очи през парата на кафето,а него отпивам бавно,задържам го в устата си и оставям да се разстеле вкусът му по вкусовите ми папили...
Залез като кафе...-до последната капка вкусно,никога не омръзващо ми и винаги преживявано като малък ритуал на сетивата!
От сутрешното до следобедното...самата представа за това е достатъчна да ме зареди и да предизвика леко подсмихване на все още спящото ми лице,но не и мисли:)Мисли за разтворени зрънца топлина,в красива чаша,завити от плътността на млечните молекули,разтворени в него и за компания-малко канела -ей така,за пикантност,за екзотичност...мммм,как да не оближеш жадно устни при тази представа...
Душата ми ликува!
Нима има по-прекрасно начало на денят от това?
Вкус толкова специфичен,че с нищо несравним и по никакъв начин заменим,да докосне устните ти с топлината си,докато отпиваш жадно малки капки живот,разливащ се игриво из вените ти,събуждащ сърцето ти,увличащ в ритъма си мислите ти,подгряващ танца на съществото ти...
Затваряш очи,наслаждаваш се по-пълно на вкусът ,галещ лигавицата на устата ти,проникващ в теб...еххх,обичам кафе:)
И какво ако и да не е доказано категорично тонизиращото действие на кафето?Илюзия било,цъкат в недоумение и заключават някои...
Ами оставете ми тогава илюзията!Не си давам този фестивал на душата:)Докато предпочитате за нещо толкова приятно да сте отричащи,аз просто ще ви почерпя с чаша топло мляко с нес кафе и...щипка канела... за привкус :))



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Здравейте, скъпи читателю !:)
Благодарим ви за желанието да споделите вашата мъдрост и моля, пишете на български;). Желателно е да не сте анонимни- просто няма смисъл, а и никой не би взел мнението ви на сериозно в такъв случай!
Благодарим и приятно прекарване из нашите поля:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails