март 15, 2009

Нaрисувай ми чувство



Плаващо,въздушно,ефирно...
Разпилей го като листопад наоколо,да проникне във всяка душица,да я отвори поне за миг,да я изпълни до всяка фибра,не оставяйки празно пространство.
Нарисувай ми чувство...
Облагородяващо,възвишено,събрало най-пъстрите нюанси в себе си
и го разстели като дъга над нечий крехък свят.Да възвеси,да предизвика полет на тънкокрили пеперуди.Хиляди пеперуди,които да разлюлеят с полета си всяка въздушна молекула.Глътка цветен въздух,който да изпълни дробовете ти.
Нарисувай ми чувство...
С нежна четка,магически докоснала всичко около тебе,като цветна лента,излъчваща пъстрота.Предизвикала магичен ритъм,вляла нови пулсови вълни във вените,артериите,сърцата,затанцували във кръшен танц от емоции.
Нарисувай ми чувство...
Пъстро,хармонично,с най-доброто от всяка гама!Събери го в чудна палитра,носеща наслада и облагородяваща душата.
Всяка душа!
И не за ден,и не за два...
Нарисувай ми чувство...
за доброта,човещина,любов,вяра,плам,една протегната ръка.
Нарисувай ми чувство...
картина на Вечността!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Здравейте, скъпи читателю !:)
Благодарим ви за желанието да споделите вашата мъдрост и моля, пишете на български;). Желателно е да не сте анонимни- просто няма смисъл, а и никой не би взел мнението ви на сериозно в такъв случай!
Благодарим и приятно прекарване из нашите поля:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails