февруари 25, 2009

Мамка му и хигиена!(не за тази,която си мислите)


"Такам,доста дълго мислих дали да дам словесен изказ на мислите си в тази насока,но днес вече тотално и безапелационно ми падна пердето пред очите барабар с все корнизи и отправям най-светли и цветисти "благопожелания" включващи нормалното "да му се не види" в продължаваща гама с прогресия до "мамка му бясна на тоя кретеноид застрелян" и по нататъка ще взема да се самоцензурирам,че започна ли,много трудно ще се спра!
Всичко това е по адрес на доцента по хигиена,който книжен плъх неден,така се е изсилил с простотиите в конспекта,че ми идва да стоваря 500-страницовият учебник по крайно малката му и определено перколясала глава!Вместо да напише кратко,ясно и стегнато материала,той се е разлял в съвършена простотия и общо взето в учебника и лекциите си прави показно как да разтягаме словесни локуми,когато разполагаме само с 4 смислени изречения.И не мога нищо да редуцирам от шибаният материал,защото искал всичко-а той дали го знае това всичкото е,разбира се друг въпрос.
Ама,какво ма*ка му,ме интересува състава на почвата и материала,от който се правени водосточните тръби бе ей,аман!Хората по света,които учат медицина на това ниво,което аз се водя в момента стажуват по клиники и се учат на операции,а в тая смотана катедра така сериозно да държат да ме запознаят с температура на нагряване на повърхностен,среден,дълбок почвен слой;подготовка на памучни изделия-някой от машините хич не съм ги чувала;релеф и терен на местността,роза на ветровете,характерни за България бризове,бури и ай сиктир-гръмна ми главата от излишна,смотана,нерационална и определено безкрайно скучно написана "информация"!!!
Ам,бясна съм направо! И какво ще обяснявам на пациент в кабинет,с примерно остра коремна болка???/сигурно ще му развивам трактати за състав на атмосферата!Или не -още по-добре-за климатичните области в България-убедена съм,че това ще представлява жив интерес за него и определено ще ми помогне в лечението.АМАН!От всичките ми години обучение това е един от така "рядко" срещаните в Университета "безценни" и определено "полезни" предмети!Един от най-знаменателните примери в това отношение-Хигиена на съня-цитат-"Ако не можете да заспите,концентрирайте се върху някой орган от тялото/чудно кой ли?!???/ или бройте овце"/ми па може и камили примерно-що да не?!?/.Друг светъл пример на блестяща мисъл-"Хигиена на хранителните продукти"-цитат от лекцията-"Млечни изделия-всичко,което се каже хубаво за тях,е вярно!"....Пулех се и четох три пъти това изречение,мислейки си тоя бъзик ли си прави с мене или наистина сериозно това е материал за ДЪРЖАВЕН ИЗПИТ!За бога!
Да,навсякъде по медицина се учи и хигиена,НО не в този й вид!Какви лекари произвеждаме само!!!И после що лекарите били луди-ми как да са нормални бе значи-тоя мозък да не е за един ден,а трябва да побере толкова бозава,малоумна/възможно най-меко казано/ и безполезна информация!Писна ми-чисто и просто подигравка с нервите ми.Единственото,което се надявам и моля,е да не ми изпушат нервите на изпита и да не взема там да полудея,че ще се наложи да запозная доцента отблизо с хигиената на слуховият анализатор-в патология!Такива неща,които мога да произведа по негов адрес много силно се съмнявам да ги е чувал досега и най-малкото ще са лечебни за ушите му!
А именно-всички най-обидни думички от А до Я барабар с прекрасните ни български цветущи поздрави -в чест на този малоумник,да го е...пардон-ше се въздържа от последното,та тогава- да ходи се гръмне!"
П.С.Това бяха записки из дневника ми преди да се явя на изпита.Резултатът-не се наложи да си отварям устата за такива мелодични поздравления,но това далеч не означава,че не ги мисля и досега!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Здравейте, скъпи читателю !:)
Благодарим ви за желанието да споделите вашата мъдрост и моля, пишете на български;). Желателно е да не сте анонимни- просто няма смисъл, а и никой не би взел мнението ви на сериозно в такъв случай!
Благодарим и приятно прекарване из нашите поля:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails