януари 25, 2009

Una cancion






(На този,който помете оковите)



Трепна ли от заглавието?:)Ммм,дам-прокрадват се жегващи нотки:)Ще прочетеш тези редове и ще знаеш,че са посветени НА ТЕБЕ!С вълнение...Първите..

В духа на нежната романтика,читателю,ще те запозная с благодарността си към НЕГО-за първи път така оповестена,никога досега не почувствана в подобен вид и изказ.


На мъжа-дете,който тихо и незабелязано,кротичко,навлезе в живота ми и арогантно предизвика потоп на пречистване в душата ми.Бавно и методично я изследва,разкриваше заключените й двери с майсторството на магъосник и,който засвири най-чудните мелодии на трепетните й,сякаш него чакащи фибри.И аз не ги бях чувала...Такова многообразие!Ту бавни и нежни,ту забързани и страстни,успокояващи и възбуждащи,сливащи се и изригващи в най-невероятните акорди,които могат да потекат от нея!
И да пометат всяка преграда по пътя си,като перце,понесено на крилете на вятъра...
Така и те въздигат душата ми на едни звънки вълни и я вълнуват от единият до другият бряг-носещи я безспир...С песен...Една песен...

Момчето,което говори със сърцето ми...на някакъв странен език...Кара душата ми да пее все по-смело и по-смело.Под акомпанимента й води диалог със сърцето ми...Пълнокръвен,уверен,спокоен,приласкаващ....
Недокосваните така от друг фибри-трели трептят развълнувани и разнасят мелодията,в чийто ритъм се потапя и танцува сърцето ми...Онзи танц,отдавна забравеният...И му се играе.И му се пее.Не знае песента,но ще я научи...И макар,оковано във вериги,то я играе!Еххх,как танцува само...Усмихва ме разнежено мъничето.Дам,веригите оковават,но не и душата,не и трепетите й.А то си играе...Иска да живее,да тупти с цялата сила на свободата си и да ликува!
Песента е такава....
Онази песен,която момчето му запя-тихичко,приласкаващо...
Една песен...
За свободата,за страстта,за искреността,за сърцата...
....Една песен...

За този,който ме възражда

Благодаря ти!
Чувствам се жива!:)




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Здравейте, скъпи читателю !:)
Благодарим ви за желанието да споделите вашата мъдрост и моля, пишете на български;). Желателно е да не сте анонимни- просто няма смисъл, а и никой не би взел мнението ви на сериозно в такъв случай!
Благодарим и приятно прекарване из нашите поля:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails